niedziela, 16 grudnia 2012

Liebster Awards

1. Za co kochasz 1D?
Hmm... mają piękne głosy i ciekawe piosenki. Dzięki nim też widać, że marzenia się spełniają. Ale bardziej ich lubie niż kocham bo słowo kochać jest wielkim określeniem. Zwłaszcza gdy nie zna się osobiście :D
2. Ile jesteś Directioners?
Nie wiem czy w ogóle można mnie nazwać directioners ponieważ lubię ich piosenki i czasami coś o nich poczytam.:3
3. Kto z zespołu jest twoim idolem i za co ?
Moim idolem? Chyba nie mam idola. Wszystkich kocham więc moim idolem jest całe 1D ;) Za co? Za wszystko :P
4. Ulubiona piosenka?
Tylko jedna? Ojć, z pierwszej płyty to  WMYB, One Thing, More Than This, Everything about you, I want, Moments, a z drugiej LWWY, Rock me, Kiss you, Summer Love, Changed my mind :P
5. Tusz czy błyszczyk ?
Nie używam tuszu, a błyszczyk to prawie zawsze. Więc błyszczyk ;)
6. Jak ich 'poznałaś'?
Moja koleżanka polubiła ich na facebooku i cały czas coś lajkowała, komentowała to chciałam zobaczyć co to za zespół i od tamtej pory ich lubię. Jakoś tak się złożyło :D
7.Converse czy Vans?
Sama nie wiem. Mam Converse ale także podobają mi się Vansy :P
8.Sukienka czy spodnie ?
Nie lubie sukienek, zdecydowanie spodnie :d
9.  Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, pisze, konwersuję, kłócę się z bratem lub jem marchewki. a czasami wszystko na raz hahaha :P
10. Od kiedy swoje opowiadania publikujesz w internecie?
To jest moje pierwsze opowiadanie które publikuję na internecie. Nie wiem ile je już prowadzę :(
11. Co jest twoim życiowym mottem ?
Hmmm... nie wiem ale na pewno Nie przejmuj się co inni mówią/myślą o Tobie ;)

3 komentarze:

Miyo pisze...

**Spam***Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie.

Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

julka pisze...

gratuluję nominacji ;;))

http://wlasnietutaj.blogspot.com/

Pokrowce na krzesła pisze...

bardzo przyjemnie się czyta twojego bloga :))